vrijdag 2 januari 2015

Hallo

Hallo,

Ik wil mezelf even voorstellen.
Ik ben Monique, 17 jaar en ik studeer Voeding en Diƫtetiek.
Swiftie en Vampette en serie verslaafd
The Vampire Diaries, The Originals, Pretty Little Liars, Teen Wolf, Supernatural, Game of Thrones, Once upon a time, The 100 en Under the dome.
Aardig wat series al zeg ik het zelf.
Verder lees ik graag young adult boeken.
Ik lees vooral in het Engels en daarnaast in het Nederlands en ik ben  net begonnen met in het lezen in het Duits en hopelijk lees ik ook ooit in het Frans.
Ooit ga ik naar Finland en ik ben verslaafd aan kaasbroodjes. Daar bedoel ik geen broodjes met kaas erop mee nee van die bladerdeeg broodjes met gesmolten kaas erin jam jam!
Ik ben mijn blog dus begonnen, omdat veel boekenbloggers alleen maar Nederlandse boeken lezen of bekende Engelse boeken.
Ik wil gaan bloggen over Boeken en Films.
Daarnaast teken ik portretten en ik ben net begonnen met het tekenen van dieren en landschappen dus daar plaats ik ook nog wel eens wat over.
Ten slotte nog een verontschuldiging over mijn afschuwelijke blog site. Ik ben nog aan het uitzoeken hoe ik hem kan verbeteren kwa opmaak.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten